Drodzy klienci
Dbając o najwyższy standard usług, dobre relacje oraz chęć dostarczania Państwu towaru najwyższej jakości ,chcielibyśmy przekazać Państwu informacje odnośnie sposobu rozpatrywania reklamacji.
Co podlega reklamacji :
Absolutnie wszystko w ramach rozsądku w szczególności
Co potrzebujemy aby rozpatrzyć reklamację
Kiedy nie uznamy reklamacji :
Zdajemy sobie sprawę że folie ochronną zdejmujemy dopiero u klienta dlatego zwracamy się z prośbą o zachowanie następującej procedury :
W przypadku gdy po odbiorze formatek z folią ochronną zauważycie Państwo zarysowania na foli, prosimy o wykonanie dokumentacji zdjęciowej. Zdjęcia muszą pokazywać że formatki nie sąobrobione a folia jest porysowana. Następnie należy delikatnie poderwać folie w miejscu zarysowania by sprawdzić czy powierzchnia jest cała. W przypadku zarysowania prosimy zgłaszać sprawę na reklamacje@drewmax.pl
Naturalną rzeczą jest brzegowanie płyt i blatów przed montażem. Krawędzie tych towarów po opuszczeniu fabryki nie są doskonałe.